Výsledky vyhledávání
- Authentic assessment in social studies : a guide to keeping it real / David Sherrin . New York ; London : Routledge, 2020 . viii, 259 stran . ISBN 978-0-367-20366-5 (brožováno). ISBN 978-0-367-20365-8 (vázáno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Cílená zpětná vazba : metody pro vedoucí skupin a učitele / Eva Reitmayerová, Věra Broumová Praha : Portál, 2015 . 173 stran . ISBN 978-80-262-0988-1 (brožováno) . [3, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 3 0 - Developing feedback for pupil learning : teaching, learning and assessment in schools / Ruth Dann London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . viii, 155 stran . ISBN 978-1-138-68102-6 (brožováno). ISBN 978-1-138-68101-9 (vázáno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Formativní hodnocení ve výuce / Karel Starý, Veronika Laufková a kol. Praha : Portál, 2016 . 174 stran . ISBN 978-80-262-1001-6 (brožováno) . [32, z toho volných 13, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 13 18 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Managing classroom assessment to enhance student learning / Nicole Barnes and Helenrose Fives . New York ; London : Routledge, 2020 . xii, 154 stran . ISBN 978-1-138-31996-7 (brožováno). ISBN 978-1-138-31995-0 (vázáno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Systematic classroom assessment : an approach for learning and self-regulation / Sarah M. Bonner and Peggy P. Chen . New York ; London : Routledge, 2019 . vi, 226 stran . ISBN 978-1-138-56577-7 (brožováno). ISBN 978-1-138-56576-0 (vázáno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Using feedback to improve learning / Maria Araceli Ruiz-Primo and Susan M. Brookhart New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . xii, 141 stran . ISBN 978-1-138-64657-5 (brožováno). ISBN 978-1-138-64656-8 (vázáno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Using formative assessment to enhance learning, achievement, and academic self-regulation / Heidi Andrade and Margaret Heritage New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . xii, 127 stran . ISBN 978-1-138-65303-0 (brožováno). ISBN 978-1-138-65300-9 (vázáno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0