Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0090771 amg^"
  1. Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker ; [překlad Vilém Jungmann] . Brno : Computer Press, 2003 . xiv, 312 stran . ISBN 80-7226-885-6 (vázáno) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Grafický minimanuál logotypu a jednotného vizuálního stylu Univerzity Hradec Králové / [Univerzita Hradec Králové ; design Jiří Toman a Michal Kukačka] . [Hradec Králové] : Univerzita Hradec Králové, [2010]  ©2010 . 120 stran .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0100


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.