Výsledky vyhledávání
- Global marketing / Warren J. Keegan, Mark C. Green Harlow : Pearson, [2017] ©2017 . 624 stran . ISBN 978-1-292-15076-5 (brožováno) . [5, z toho volných 5]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 - Jak na digitální marketingovou strategii firmy / Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2021 . 191 stran . ISBN 978-80-7494-564-9 (brožováno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Modern media relations for nonprofits : creating an effective PR strategy for today's world / by Peter Panepento & Antionette Kerr ; foreward by Kivi Leroux Miller Lexington : Bold & Bright Media, [2018] ©2018 . xxv, 157 stran . ISBN 978-0692830734 (brožováno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Strategic communications for nonprofits : a step-by-step guide to working with the media / Kathy Bonk, Emily Tynes, Henry Griggs, and Phil Sparks ; foreword by Larry Kirkman San Francisco : Jossey-Bass, 2008 . xxii, 177 stran . ISBN 978-0-470-18154-6 (brožováno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Time management / Brian Tracy New York : AMACOM, [2013] . 104 stran . ISBN 978-0-8144-3343-0 (vázáno) . [2, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 1 0