Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0096127 amg^"
  1. Global marketing / Warren J. Keegan, Mark C. Green  Harlow : Pearson, [2017]  ©2017 . 624 stran . ISBN 978-1-292-15076-5 (brožováno) .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
  2. Jak na digitální marketingovou strategii firmy / Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál  Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2021 . 191 stran . ISBN 978-80-7494-564-9 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Modern media relations for nonprofits : creating an effective PR strategy for today's world / by Peter Panepento & Antionette Kerr ; foreward by Kivi Leroux Miller  Lexington : Bold & Bright Media, [2018]  ©2018 . xxv, 157 stran . ISBN 978-0692830734 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  4. Strategic communications for nonprofits : a step-by-step guide to working with the media / Kathy Bonk, Emily Tynes, Henry Griggs, and Phil Sparks ; foreword by Larry Kirkman  San Francisco : Jossey-Bass, 2008 . xxii, 177 stran . ISBN 978-0-470-18154-6 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  5. Time management / Brian Tracy  New York : AMACOM, [2013] . 104 stran . ISBN 978-0-8144-3343-0 (vázáno) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.