Výsledky vyhledávání
- Handbuch Werbekommunikation : sprachwissenschaftliche und interdisziplinäre Zugänge / Nina Janich Tübingen : Francke Verlag, [2012] ©2012 . xvi, 508 stran . ISBN 978-3-8252-8457-2 (brožováno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - MEHRmedialität in der werblichen Kommunikation : synchrone und diachrone Untersuchungen von Werbestrategien / Sandra Reimann . Tübingen : Gunter Narr Verlag, 2008 . x, 434 stran . ISBN 978-3-8233-6264-7 (brožováno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Werbesprache : ein Arbeitsbuch / Nina Janich ; mit einem Beitrag von Jens Runkehl Tübingen : Narr, 2013 . 324 stran . ISBN 978-3-8233-6818-2 (brožováno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0