Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0099076 amg^"
  1. Handbuch Werbekommunikation : sprachwissenschaftliche und interdisziplinäre Zugänge / Nina Janich  Tübingen : Francke Verlag, [2012]  ©2012 . xvi, 508 stran . ISBN 978-3-8252-8457-2 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. MEHRmedialität in der werblichen Kommunikation : synchrone und diachrone Untersuchungen von Werbestrategien / Sandra Reimann . Tübingen : Gunter Narr Verlag, 2008 . x, 434 stran . ISBN 978-3-8233-6264-7 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Werbesprache : ein Arbeitsbuch / Nina Janich ; mit einem Beitrag von Jens Runkehl  Tübingen : Narr, 2013 . 324 stran . ISBN 978-3-8233-6818-2 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.