Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 114  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth m0034639 xcla^"
  1. Aktivizácia poznávacej činnosti prostredníctvom interaktívnych programov / Iveta Šebeňová .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 153-158 .
    článek

    článek

  2. Aktuální problémy současného základního vzdělávání / Pavel Pecina .
    In: Didaktika - opora proměn výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Didaktika - opora proměn výuky. s. 30-31 .
    článek

    článek

  3. Alternativní metody výuky přírodovědných předmětů - spolupráce napříč kontinenty = Alternative methods in the education of natural sciences - the cooperation among continents / Šárka Matoušková, Hana Čtrnácová [i.e. Čtrnáctová] .
    In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. 7. ročník mezinárodní konference Alternativní metody výuky 2009. s. 35 .
    článek

    článek

  4. Alternativní metody výuky ve vzdálených a virtuálních laboratořích = Alternative teaching methods at remote and virtual laboratories / František Lustig .
    In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. 6. ročník konference Alternativní metody výuky 2008. s. 27 .
    článek

    článek

  5. Analiza porównawcza wyników zastosowania procedur tradycyjnego testowania pisemnego i procedury komputerowego testowania w pełni adaptacyjnego w pomiarze osiągnięć studentów / Józef Hurek, Aleksander Sztejnberg .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Aktuální otázky výuky chemie. s. 12-18 .
    článek

    článek

  6. Aplikácia PDCA cyklu vo vyučovacom procese / Roman Hrmo, Lucia Krištofiaková .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 38-41 : 4 tab. .
    článek

    článek

  7. Auswahl und Sequenzierung von Lehrstoffen bei begrenzter Lernzeit / Rainer Hilgers .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 122-125 .
    článek

    článek

  8. Autonomie žáků a hodnocení / Daniele Geffroy Konštacký .
    In: Hodnocení v profesi učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. s. 341-351 .
    článek

    článek

  9. Conceptualizing the development of ICT-TPCK / Nicos Valanides, Charoula Angeli .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 447-457: 1 schéma, 1 tab. .
    článek

    článek

  10. Dovednost zdůvodnit výběr obsahu učiva / Václav Ducháč .
    In: Didaktika - opora proměn výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Didaktika - opora proměn výuky. s. 102-103 .
    článek

    článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.