Výsledky vyhledávání
- Drevo ako materiál vhodný na realizáciu hračky dominika / Ľudovít Polčic .
In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 73-76 . - Hra a její význam pro hluchoslepé děti / Dita Heřmánková .
In: Edukace a rehabilitace zrakově postižených na prahu nového milénia [310 s.]. ISBN 80-7041-041-8 Edukace a rehabilitace zrakově postižených na prahu nového milénia. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 150-155 . - Hračka ako prostriedok rozvíjania kreatívneho myslenia = Toys as a means of the development for creative thinking / Rozmarína Dubovská, Ľudovít Polčic .
In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 16-21 . - Hračka DOMINIKA - manupulovanie, konštruovanie a stavanie / Ľudovít Polčic .
In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 143-146 . - Hračky v období stredoveku a novoveku / Ľudovít Polčic .
In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 126-129 : 5 obr. . - Hry a hračky rozvíjajúce kľúčové kompetencie detí v materských školách / Mária Belešová .
In: Hra je krásnou přípravou k vážným věcem. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [104 s.]. ISBN 978-80-7435-390-1 (brož.). S. 77-78 + s. 83-91 na CD . - Možnosti využitia stavebnicových prvkov hračky DOMINIKA na identifikáciu niektorých druhov dreva / Rozmarína Dubovská, Ľudovít Polčic .
In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 49-54 . - Rozvíjanie tvorivosti dieťaťa pomocou hračiek / Ľudovít Polčic .
In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 33-35 .