Výsledky vyhledávání
- Bewertende sprachliche Mittel in Internet-Foren mit bioethischen Themen / Anna Mikulová .
In: Beiträge zur germanistischen Pädagogik [130 s.]. ISBN 978-80-7435-022-1 (brož.) Tradice a perspektivy výuky německého jazyka v Evropě. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. S. 99-110 . - Cognitive linguistics = Kognitivní lingvistika / Jaroslav Kacetl .
In: Kognice 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Kognice 2008. s. 244-253 . - Časné a věčné v dialozích barokního období aneb o čem vypovídají záznamy výslechů poddaných obviněných "in puncto haeresis" / Vladimír Koblížek .
In: Setkání s druhým. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Setkání s druhým. s. 149-155 . - Da Ferdinand De Saussure ad Alessandro Manzoni : la pertinenza dell'elemento storico-geografico nell'elezione di una lingua comune / Claudio Nobili .
In: Lingue, culture, letterature tra geografia e storia [281 stran]. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015. ISBN 978-80-7435-618-6. S. 209-222 . - Dílo Vlasty Pittnerové jako svědectví o pojmenovacích zvyklostech 19. století / Jana Pleskalová .
In: Onomastika a škola. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Onomastika a škola 8. s. 51-58 . - Frazeologické a paremiologické texty a ich vplyv na percipienta / Darina Auwová .
In: Setkání s druhým. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Setkání s druhým. s. 118-123 . - Funkční využití osobních jmen v uměleckých a mediálních literárních textech / Miloslava Knappová .
In: Onomastika a škola. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Onomastika a škola 8. s. 21-27 . - Charakter a funkce osobních jmen ve staročeské hře Mastičkář / Michaela Čornejová .
In: Onomastika a škola. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Onomastika a škola 8. s. 59-67 . - Is language the essence of culture? / Hana Horáková .
In: Vědecký výzkum a výuka jazyků. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Vědecký výzkum a výuka jazyků II. s. 45 . - K otázce chyb při kódování v ústní komunikaci v cizím jazyce : (na materiále ruského jazyka) / Josef Veselý .
In: Sborník Pedagogické fakulty v Hradci Králové [127 s.]. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1971. S. 105-123 .