Výsledky vyhledávání

  1. Supporting teachers' formative assessment practice with learning progressions / Erin Marie Furtak  New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 . xii, 199 stran . ISBN 978-1-138-67229-1 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha


  2. Experiential learning : experience asi the source of learning and development / David A. Kolb  Upper Saddle River : Pearson Education, Inc., [2015]  ©2015 . xxv, 390 stran . ISBN 978-0-13-389240-6 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Experiential learning

    kniha


  3. Tajemství efektivního učení : dvakrát lepší výsledky s polovičním úsilím / Martin Krengel ; překlad Iva Michňová  Praha : Grada Publishing, 2015 . 232 stran . ISBN 978-80-247-5543-4 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Tajemství efektivního učení

    kniha


  4. Oborové didaktiky : vývoj - stav - perspektivy / Iva Stuchlíková & Tomáš Janík et al. ; Zdeněk Beneš, Martin Bílek, Karla Brücknerová, Miroslava Černochová, Věra Čížková, Hana Čtrnáctová, Leoš Dvořák, Kateřina Dytrtová, Blažena Gracová, Ondřej Hník, Martina Kekule, Klára Kostková, Milan Kubiatko, Michal Nedělka, Jarmila Novotná, Miroslav Papáček, Jan Petr, Michaela Píšová, Dana Řezníčková, Jan Slavík, Antonín Staněk, Martina Šmejkalová, Marie Tichá, Josef Valenta, Jiří Vaníček, Naďa Vondrová, Radka Závodská, Vojtěch Žák  Brno : Masarykova univerzita, 2015 . 465 stran . ISBN 978-80-210-7769-0 (vázáno) .   [12, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0390

  5. Sociologie, andragogika a teorie učení Petera Jarvise / Kateřina Thelenová  Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2014 . 174 stran . ISBN 978-80-244-4309-6 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Sociologie, andragogika a teorie učení Petera Jarvise

    kniha


  6. Ways of learning : learning theories and learning styles in the classroom / Alan Pritchard  London : Routledge, Taylor & Francis Group, 2014 . xiii, 143 stran . ISBN 978-0-415-83493-3 (brožováno). ISBN 978-0-415-83492-6 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Katedra anglického a francouzského jazyka a literatury0010
    kniha

    kniha


  7. Learning theories : an educational perspective / Dale H. Schunk . Boston : Pearson, c2014 . ii, 565 s . ISBN 978-1-29202-058-7 (brož.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha


  8. Learning to learn : international perspectives from theory and practice / edited by Ruth Deakin Crick, Cristina Stringher and Kai Ren  London : Routledge, 2014 . xv, 340 stran . ISBN 978-0-415-65624-5 (brožováno). ISBN 978-0-415-65623-8 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha


  9. Vytváření a zvyšování kognitivní modifikovatelnosti : Feuersteinův program instrumentálního obohacení / Reuven Feuerstein ... [et al. ; z anglického originálu ... přeložila Věra Pokorná] . Praha : Karolinum, 2014 . 473 s . ISBN 978-80-246-2400-6 (brož.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Vytváření a zvyšování kognitivní modifikovatelnosti

    kniha


  10. Du labo à l'école, science et apprentissage / Elena Pasquinelli . Paris : Le Pommier, 2014 . 575 s . ISBN 978-2-7465-0682-4 (brož.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha