Výsledky vyhledávání
- E-learning a jeho potenciál pro výstupy ze studia - learning outcomes / Tatiana Gavalcová .
In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010 [295 s.]. ISBN 978-80-7435-067-2 (brož.) E-learning 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 102-107 : 1 tab. . - Koncepcje uczenia się w percepcji studentów = Conception of learning among students / Aleksander Sztejnberg .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 93-102 : il. . - LMS Moodle a styly učení [elektronický zdroj] / Lenka Orzelová .
In: Ditech '09 [1 DVD-ROM]. ISBN 978-80-7435-001-6 DITECH '09. [Hradec Králové] : IKM UHK, 2009 . - Moderné prostriedky vzdelávania pri výučbe predmetov zameraných na kvetinárstvo / Milan Knoll .
In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010 [295 s.]. ISBN 978-80-7435-067-2 (brož.) E-learning 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 135-141 : 2 obr., 2 tab. . - Organizowanie przez studentów własnego procesu uczenia się = How students prepare for exams / Bożena Karawajczyk .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 87-92 . - Příprava studentů oboru sociální patologie a prevence pro praxi = The preparation of students in social pathology and prevention in practice / Marta Kolaříková .
In: Socialia 2010 [457 s.]. ISBN 978-80-7435-091-7 (brož.) Socialia 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 201-207 . - Rizika a strategie studijního stylu studentů sociálních oborů, jejich srovnání se studenty FIM UHK a mírou autonomie / Jindra Novotná, Jan Lašek .
In: Rizika sociální práce [566 s.]. ISBN 978-80-7435-086-3 (brož.) Rizika sociální práce (konference. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 401-409 : 3 tab. .