Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 281  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth m0048218 amg^"
  1. 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [z anglického originálu ... přeložili Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada, 2005 . 139 s . ISBN 80-247-0969-4 .   [4, z toho volných 4]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
  2. 10 zlatých pravidel prodeje : prodávat je snazší než dávat / Ivan Bureš . Praha : Management Press, 2001 . 142 s . ISBN 80-7261-043-0 : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  3. prodávat je snažší než dávat / Ivan Bureš . Praha : Management Press, 1994 . 120 s . ISBN 80-85603-53-5 : [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. 1001 reklamních tipů / Luc Dupont ; [z anglického originálu ... přeložila Martina Frýbortová] . Hodkovičky : Pragma, c2009 . 311 s . ISBN 978-80-7349-195-6 (brož.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  5. 22 věčných zákonů marketingu / Al Ries, Jack Trout . Praha : Management Press, 1997 . 111 s . ISBN 80-85943-39-5 : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. 33 rad jak úspěšně prezentovat / Věra Bělohlávková . Brno : Computer Press, 2004 . iv, 110 s . ISBN 80-251-0326-9 (brož.) : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  7. 49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje / Ron Finklestein ; [překlad Daniel Orgoník] . Brno : Computer Press, 2010 . 279 s . ISBN 978-80-251-1494-0 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201008/contents/nkc20102114765_1.pdf .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  8. 50 základních manažerských technik / Michael Ward . Praha : Management Press, 1998 . 197 s . ISBN 80-85943-59-X : .   [9, z toho volných 8]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0810
  9. 50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu : guerrilla marketing excellence / Jay Conrad Levinson . Praha : Management Press, 1996 . 249 s . ISBN 80-85603-96-9 : .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
  10. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] . Praha : Grada, 2009 . 198 s . ISBN 978-80-247-2928-2 (brož.) .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.