Výsledky vyhledávání
- 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [z anglického originálu ... přeložili Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada, 2005 . 139 s . ISBN 80-247-0969-4 . [4, z toho volných 4]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 - 10 zlatých pravidel prodeje : prodávat je snazší než dávat / Ivan Bureš . Praha : Management Press, 2001 . 142 s . ISBN 80-7261-043-0 : . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - prodávat je snažší než dávat / Ivan Bureš . Praha : Management Press, 1994 . 120 s . ISBN 80-85603-53-5 : [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - 1001 reklamních tipů / Luc Dupont ; [z anglického originálu ... přeložila Martina Frýbortová] . Hodkovičky : Pragma, c2009 . 311 s . ISBN 978-80-7349-195-6 (brož.) : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - 22 věčných zákonů marketingu / Al Ries, Jack Trout . Praha : Management Press, 1997 . 111 s . ISBN 80-85943-39-5 : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - 33 rad jak úspěšně prezentovat / Věra Bělohlávková . Brno : Computer Press, 2004 . iv, 110 s . ISBN 80-251-0326-9 (brož.) : . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - 49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje / Ron Finklestein ; [překlad Daniel Orgoník] . Brno : Computer Press, 2010 . 279 s . ISBN 978-80-251-1494-0 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201008/contents/nkc20102114765_1.pdf . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - 50 základních manažerských technik / Michael Ward . Praha : Management Press, 1998 . 197 s . ISBN 80-85943-59-X : . [9, z toho volných 8]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 8 1 0 - 50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu : guerrilla marketing excellence / Jay Conrad Levinson . Praha : Management Press, 1996 . 249 s . ISBN 80-85603-96-9 : . [5, z toho volných 5]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 - 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] . Praha : Grada, 2009 . 198 s . ISBN 978-80-247-2928-2 (brož.) . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0