Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 33  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth m0048218 ask^"
  1. Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka . V Praze : Oeconomica, 2004 . 243 s . ISBN 80-245-0778-1 (brož.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Introduction to management and marketing / Pavel Bachmann, Karel Lacina  Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 . 169 stran . ISBN 978-80-7041-849-9 (brožováno) .   [8, z toho volných 7, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0700
    Prezenčně1000
  3. Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994 . 121 s . ISBN 80-7079-460-7 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. Kapitoly ze základů marketingu / [Jana Boučková a kolektiv autorů] . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1995 . 145 s . ISBN 80-7079-222-1 : .   [4, z toho volných 4]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
  5. Logistika / Vladimír Svoboda . Praha : České vysoké učení technické, 1995 . 132 s . ISBN 80-01-01325-1 : .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  6. Management a marketing v praxi neziskových organizací / Eva Šimková  Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 . 171 stran . ISBN 80-7041-859-1 (brožováno) .   [21, z toho volných 9, prezenčně 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK09100
    Prezenčně2000
  7. Marketingová komunikace . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1995 . 113 s . ISBN 80-7079-376-7 .   [5, z toho volných 3, prezenčně 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
    Prezenčně2000
  8. Marketingová komunikace a případové studie / Marie Hesková a kolektiv . Praha : Oeconomica, 2004 . 127, 28 s . ISBN 80-245-0675-0 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  9. Marketingový management inovací . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1995 . 111 s . ISBN 80-7079-005-9 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  10. Marketingový mix : cenová politika . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1993 . 56 s . ISBN 80-7079-795-9 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.