Výsledky vyhledávání
- Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka . V Praze : Oeconomica, 2004 . 243 s . ISBN 80-245-0778-1 (brož.) : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Introduction to management and marketing / Pavel Bachmann, Karel Lacina Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 . 169 stran . ISBN 978-80-7041-849-9 (brožováno) . [8, z toho volných 7, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 7 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994 . 121 s . ISBN 80-7079-460-7 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Kapitoly ze základů marketingu / [Jana Boučková a kolektiv autorů] . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1995 . 145 s . ISBN 80-7079-222-1 : . [4, z toho volných 4]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 - Logistika / Vladimír Svoboda . Praha : České vysoké učení technické, 1995 . 132 s . ISBN 80-01-01325-1 : . [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Prezenčně 1 0 0 0 - Management a marketing v praxi neziskových organizací / Eva Šimková Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 . 171 stran . ISBN 80-7041-859-1 (brožováno) . [21, z toho volných 9, prezenčně 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 9 10 0 Prezenčně 2 0 0 0 - Marketingová komunikace . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1995 . 113 s . ISBN 80-7079-376-7 . [5, z toho volných 3, prezenčně 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 Prezenčně 2 0 0 0 - Marketingová komunikace a případové studie / Marie Hesková a kolektiv . Praha : Oeconomica, 2004 . 127, 28 s . ISBN 80-245-0675-0 (brož.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Marketingový management inovací . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1995 . 111 s . ISBN 80-7079-005-9 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketingový mix : cenová politika . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1993 . 56 s . ISBN 80-7079-795-9 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0