Výsledky vyhledávání
- Malý slovník marketingu . Karviná : ECOMIX-OK, 1994 . 158s . ISBN 80-901546-4-6 : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Malý výkladový slovník marketingu / Gustav Tomek, Věra Vávrová . Praha : A plus, 1999 . 168 s . ISBN 80-902514-1-2 : . [4, z toho volných 4]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 - Německo-český slovník marketingových výrazů . Bratislava : Uniapress, 1991 . 78 s . ISBN 80-85313-27-8 : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Slovník marketingu / Mark N. Clemente ; [z anglického originálu ... přeložili Vilém Jungmann, Libuše Mohelská] . Brno : Computer Press . v, 378 s . ISBN 80-251-0228-9 . [2, z toho volných 1, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 Prezenčně 1 0 0 0