Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 89  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth m0080110 amg^"
  1. 1001 reklamních tipů / Luc Dupont ; [z anglického originálu ... přeložila Martina Frýbortová] . Hodkovičky : Pragma, c2009 . 311 s . ISBN 978-80-7349-195-6 (brož.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. 1930s commercial art = Angewandte Graphik der dreisseger Jahre Arte comercial de la década de 1930 Arte commerciale degli anni trenta L'art commercial des années trente illustration, edvertising, decorative patterns and designs for packaging : Illustrationen, Werbung, Dekormuster und Verpackungsdesigns : ilustraciones, publicidad, disenos decorativos y de embalajes : illustrazione, pubblicita, modelli decorativi e disegni per confezioni : illustration, publicité, motifs décoratifs et motifs pour emballages . Amsterdam : Pepin Press, 1998 ; Singapore . 479 s . ISBN 90-5496-043-4 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. 33 rad jak pečovat o zákazníka / Jiří Brabec . Brno : Computer Press, 2004 . iv, 106 s . ISBN 80-251-0325-0 (brož.) : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  4. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] . Praha : Grada, 2009 . 198 s . ISBN 978-80-247-2928-2 (brož.) .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  5. Abeceda marketingu . Olomouc : Management Press, 1995 . 227 s . ISBN 80-85603-95-0 : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. Advertising : principles and practice annotated instructor's edition / Charles Pearce . Englewood Cliffs : Prentice Hall, 1995 . xxv, 815 s . ISBN 0-13-723248-9 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  7. . Cincinnati : South-Western, 1991 . 461 s . ISBN 0-538-19090-6 [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  8. Bez loga / Naomi Kleinová ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Kaas] . Praha : Argo, 2005 . 510 s . ISBN 80-7363-010-9 (Dokořán : váz.) .   [4, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0210
    Prezenčně1000
  9. Blogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business / DL Byron, Steve Broback ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Hynek] . Praha : Grada, 2008 . xiv, 186 s . ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  10. Brand management : budování značky od vize k cíli : [řízení značky] / David Taylor ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.