Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 13  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth m0346078 xcla^"
  1. Alternativnost vzdělávacích přístupů - budoucnost učící se společnosti / Jiří Nikl .
    In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 115-119 .
    článek

    článek

  2. Blended learning na ZŠ - práce se vzdělávacími cíli = Blended learning at primary school - working with education goals / Jiří Nikl .
    In: Alternativní metody výuky 2010 [65 s.]. ISBN 978-80-7435-043-6 (brož.) Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 34 .
    článek

    článek

  3. Didakticko-technologické aspekty projektování vzdělávacích cílů / Nikl Jiří .
    In: Didaktika v pregraduální přípravě učitelů a její vztah k praxi. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Didaktika v pregraduální přípravě učitelů a její vztah k praxi. s. 53-57 .
    článek

    článek

  4. E-learning a poznávací aktivity v kontextu rozvoje myšlení učebními úlohami / Jiří Nikl, Petra Provazníková .
    In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 343-350 .
    článek

    článek

  5. E-learningové učební opory pro ZŠ = E-learning learning supports for elementary school / Jiří Nikl .
    In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. 7. ročník mezinárodní konference Alternativní metody výuky 2009. s. 40 .
    článek

    článek

  6. Exaktní tvorba didaktických programů - záruka kvality učení formou e-leatningu / Jiří Nikl .
    In: Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2003 [323 s. +]. ISBN 80-7041-965-2 E-learning 2003. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 236-241 .
    článek

    článek

  7. Instruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ / Jiří Nikl, Petr Štorek, Štěpán Hubálovský .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 [214 s.]. ISBN 978-80-7435-153-2 (brož.) E-learning 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 180-185 : 3 obr. .
    článek

    článek

  8. Konstruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ / Petr Štorek, Jiří Nikl .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 [214 s.]. ISBN 978-80-7435-153-2 (brož.) E-learning 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 190-194 : 2 obr. .
    článek

    článek

  9. Odvozování e-learningových aplikací z druhu a teorie učení / Jiří Nikl .
    In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 213-218 .
    článek

    článek

  10. Pedagogicko psychologické aspekty zpětné vazby v učení / Jiří Nikl .
    In: Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2002 [220 s. +]. ISBN 80-7041-509-6 E-learning 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 190-196 .
    článek

    článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.