Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth m0406190 amg^"
  1. Analýza konkurence a trhu / Marie Přibová ... [et al.] . Praha : Grada, 1998 . 92 s . ISBN 80-7169-536-X : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Marketingový výzkum v praxi / Marie Přibová . Praha : Grada, 1996 . 238 s . ISBN 80-7169-299-9 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  3. Strategické řízení značky : případové studie / Marie Přiborová, George Tesar a kolektiv . Praha : Professional Publishing, 2003 . 250 s . ISBN 80-86419-38-X : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.