Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth m0433400 amg^"
  1. Algoritmy myšlení a možnosti jejich rozvíjení : příspěvek k teorii myšlení a problematice učení / Stanislav Langer . Hradec Králové : Kotva, 2004 . 388 s . ISBN 80-902210-3-3 .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. K etiologii vlastností osobnosti z hlediska rodinné výchovy : příspěvek k teorii diagnostických, výchovných a osobnostních modelů a k typologii osobnosti . Hradec Králové : Pedagogická fakulta, 1980 . 446 s .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  3. Mládež problémová - její typy a možnosti uplatnění : diagnostické, výchovné a profesiografické modely . Hradec Králové : Kotva, 1994 . 463s . ISBN 80-900254-3-9 : .   [6, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  4. Problémový žák na prvním stupni základní školy (školy obecné) : s úvodem do problematiky školní zralosti dítěte / Stanislav Langer . Hradec Králové : Kotva, 1999 . 387 s . ISBN 80-900254-5-5 (brož.) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  5. Předlohy pro hodnocení osobnosti žáků : příspěvek k problematice školní diagnostiky na základních a středních školách / Stanislav Langer . Hradec Králové : Kotva, 2002 . 355 s . ISBN 80-902210-1-7 : .   [3, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
  6. Vývoj některých výchovných a osobnostních faktorů u žáků základní školy : příspěvek k diagnostice duševního vývoje / Stanislav Langer . Hradec Králové : Pedagogická fakulta, 1976 . 328 s .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.