Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth m0437080 amg^"
  1. Analýza klasifikačních výsledků a její využití / Vladimír Harabal . Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1959 . 65 s .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. Jaký jsem učitel / Vladimír Hrabal, Isabella Pavelková  Praha : Portál, 2010 . 239 stran . ISBN 978-80-7367-755-8 (brožováno) . http://toc.nkp.cz/NKC/201010/contents/nkc20102111272_1.pdf .   [7, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0240
    Prezenčně1000
  3. Jaký jsem učitel? : metody získávání poznatků o vlastní vzdělávací činnosti . Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1988 . 156 s .   [6, z toho volných 6]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0600
  4. Pedagogickopsychologická diagnostika žáka . Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1989 . 198 s .   [7, z toho volných 7]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0700
  5. Sorad : sociometrická ratingová metoda pro diagnostiku a plánování strategií intervencí ve složitých třídách a u ohrožených žáků na druhém stupni : verze pro výchovné poradce a školní psychology : příručka / Vladimír Hrabal . Praha : Hogrefe - Testcentrum, 2011 . 57 s .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  6. Třídní kompas : sociometrická ratingová metoda pro diagnostiku třídního klimatu, volbu zástupců třídy a optimalizaci práce se třídami na druhém stupni : verze pro třídní učitele / Vladimír Hrabal . Praha : Hogrefe-Testcentrum, 2011 . 45 stran .   [2, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0020
    kniha

    kniha



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.