Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 7  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth m0555404 xcla^"
  1. Informační a počítačová gramotnost / Aleš Oujezdský, Ingrid Nagyová .
    In: E-learning 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2006. s. 71-78 .
    článek

    článek

  2. Informační a počítačová gramotnost studentů PDF OU / Ingrid Nagyová .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010 [295 s.]. ISBN 978-80-7435-067-2 (brož.) E-learning 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 166-171 : 2 grafy, 2 obr. .
    článek

    článek

  3. Inkluzivní vzdělávání studentů v předmětu Vzdělávací technologie - nástroje / Ingrid Nagyová .
    In: Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014. ISBN 978-80-7464-660-7 (brož.). S. 52-57 (nečíslované strany) .
    článek

    článek

  4. Kurz eurytmie - umění v e-learningovém prostředí / Ingrid Nagyová .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 [214 s.]. ISBN 978-80-7435-153-2 (brož.) E-learning 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 19-23 : 3 obr. .
    článek

    článek

  5. Lineární abstraktní datové typy / Ingrid Nagyová .
    In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 23-27 : il. .
    článek

    článek

  6. Výuka programování 3D aplikací / Ingrid Nagyová .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2012 [166 s.]. ISBN 978-80-7435-228-7 (brož.) E-learning 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. S. 38-43 .
    článek

    článek

  7. Základy programování / Ingrid Nagyová .
    In: E-learning 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2007. s. 106-111 .
    článek

    článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.