Výsledky vyhledávání
- Ekonomické, kognitivní a manažerské aspekty únosné kapacity v cestovním ruchu = Economic, cognitive and managerial aspects of carrying capacity in tourism / Josef Zelenka .
In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [476 s.]. ISBN 978-80-7435-368-0 (brož.). S. 456-462 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_3.pdf . - Informační bezpečnost / Josef Zelenka .
In: Systémová bezpečnost. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Systémová bezpečnost. s. 204-207 . - Internet jako aktivní prvek vzdělávacího procesu / Josef Zelenka .
In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 186-192 . - Kulový blesk a genius loci = Ball lightning and genius loci / Josef Zelenka .
In: Kognice 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Kognice 2008. s. 154-161 . - Marketingové strategie v cestovním ruchu / Josef Zelenka .
In: Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2003 [323 s. +]. ISBN 80-7041-965-2 E-learning 2003. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 154-158 : 3 obr. . - Metodika výzkumu mentálních a kognitivních map na UHK / Josef Zelenka .
In: Kognice 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Kognice 2005. s. 230-238 . - Online učební text ekologie a environmentalistiky / Josef Zelenka, Pavel Čech .
In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 163-168 . - Online učební text marketingu cestovního ruchu / Pavel Čech, Josef Zelenka .
In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 44-52 . - Otevřenost procesu vzdělávání v e-learningu / Josef Zelenka .
In: Systémová pedagogika. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2005. Systémová pedagogika. s. 97-100 . - Podpora výzkumu ve WebCT / Josef Zelenka .
In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 397-400 .