Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 23  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_cat 0034859 xcla^"
  1. Aesthetic education from the aspect of special education and complex rehabilitation of individuals with special educational needs / Hedviga Gregušová .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 290-298 .
    článek

    článek

  2. Autismus a komunikace = Autism and communication / Sarmīte Tūbele .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 7-17 .
    článek

    článek

  3. Baby Signs, znaková řeč pro batolata, znakování s miminky – efektivní podpora vývoje dětí, nebo módní trend? = Baby Signs, sign language for babies, signing with babies – effective development support of children, or a fashion trend? / Tereza Skákalová .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 142-146 .
    článek

    článek

  4. Dynamika vývinu čítania a písania u detí s dobrými a slabými výkonmi vo fonematickou uvedomovaní = The dynamics of reading and writing development of children with good and poor performances in phoneme awareness / Martina Zubáková, Marína Mikulajová .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 113-125 .
    článek

    článek

  5. Inovace komunikačních strategií se studenty se zrakovým postižením v rámci studia na Univerzitě Hradec Králové = Inovation communication stratgies with students with visual impairment during the study in a Hradec Králové University / Kamila Růžičková .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 261-278 .
    článek

    článek

  6. K úrovni opakování vět, porozumění slovní úloze a tvorbě slovní úlohy žáky 3. ročníku ZŠ a základní školy logopedického typu = Toward the level of the repetition of sentences, comprehension of mathematical word problems and creating of word problems by pupils themselves at 3rd grade pupils at elementary school and speech and language elementary school / Renata Mlčáková .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 126-141 .
    článek

    článek

  7. Komunikácia - dôležitý prvok kooperácie asistenta učiteľa a učiteľa v edukácii žiakov s telesným postihnutím = Communication - an important element of cooperation and teacher assistant teacher in the education of students with disabilities / Terézia Harčaríková .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 235-252 .
    článek

    článek

  8. Kształcenie ustawiczne w społeczeństwie postindustrialnym = Continuing education in the post-industrial society / Elżbieta Harlecka .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 253-260 .
    článek

    článek

  9. Kvalita komunikácie detí s kochleárnym implantátom = Quality of communication of children with cochlear implant / Margita Schmidtová .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 147-156 .
    článek

    článek

  10. Logopedická intervence v kontextu služby sociální prevence rané péče – kazuistika = Speech therapy intervention in the context of social prevention services, early intervention / Zdenka Šándorová .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 156-164 .
    článek

    článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.