Výsledky vyhledávání
- Diagnostické kompetence učitele v současném pojetí inkluzivního vzdělávání / Renata Kovářová .
In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [128 s.]. ISBN 978-80-7464-862-5. S. 25-30 . - Diagnoza dla rozwoju w inkluzyjnych założeniach i praktycznych rozwiązaniach polskiej pedagogiki specjalnej = Diagnosis of Polish special education for the development in inclusion assumptions and practical solutions / Krystyna Barłóg .
In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [128 s.]. ISBN 978-80-7464-862-5. S. 68-78 . - Diagnoza i co dalej? Formy wsparcia ucznia zdolnego w środowisku rodzinnym / Magdalena Gadamska .
In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [128 s.]. ISBN 978-80-7464-862-5. S. 88-100 . - Ewaluacja rezultatów zastosowania bajkoterapii wobec rozwiązywania konfliktów = The evaluation of the effects of using fairy-tale therapy in conflict solving / Dorota Bełtkiewicz .
In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [128 s.]. ISBN 978-80-7464-862-5. S. 79-87 . - Heterogenita žáků základních škol ve speciálněpedagogické diagnostice / Eva Zezulková, Martin Kaleja .
In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [128 s.]. ISBN 978-80-7464-862-5. S. 15-24 . - Možnosti speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce dětí s těžkým postižením za pomoci terapeutického konceptu Snoezelen / Kateřina Janků .
In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [128 s.]. ISBN 978-80-7464-862-5. S. 51-59 . - Niepomyślna diagnoza - rola rodziców we wspieraniu rozwoju dziecka z niepełnosprawnością = Unsuccessful diagnosis - the role of parents in supporting development of a child with a disability / Iwona Karnas .
In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [128 s.]. ISBN 978-80-7464-862-5. S. 101-108 . - Ocenianie szkolne wspierające naukę języka obcego dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Werona Król-Gierat .
In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [128 s.]. ISBN 978-80-7464-862-5. S. 109-117 . - Poczucie jakości życia w kontekście indywidualnego wspracia osób z niepełnosprawnością intelektualną. Przykład konceptualizacji badań / Teresa Żółkowska .
In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [128 s.]. ISBN 978-80-7464-862-5. S. 118-128 . - Primární diagnostika Aspergerova syndromu v mladším školním věku = Primary diagnosis of Asperger syndrome in younger school age / Petr Adamus .
In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [128 s.]. ISBN 978-80-7464-862-5. S. 60-67 .