Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 27  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_cat m0577176 xcla^"
  1. Aplikace sekvenční metody optimalizace na edukační chemický experiment = The application of a sequential optimization method to a school chemical experiment / Martin Adamec .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 15-16 .
    článek

    článek

  2. Badania nad trudnościami w uczeniu się chemii u uczniów gimnazjum = Research of reasons of difficulties in learning chemistry at a junior high school / Anna Baprowska .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 16-17 .
    článek

    článek

  3. Badanie wpływu kursu internetowego na rozwijanie zainteresowania uczniów gimnazjum chemią = Effects of an internet course on developing students´interest in chemistry / Radosław Brzyski .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 18-19 .
    článek

    článek

  4. Brainstorming a brainwriting jako prostředky iniciace školních projektů s chemickou tématikou = Brainstorming and brainwriting as initiation means of the realization of school projects with chemical topics / Olga Kesnerová Řádková .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 31-32 .
    článek

    článek

  5. Historia wizualizacji w naukach - przyklad historiograficznego wstępu do badań w dydaktyce chemii = The history of visualization in science - an example of historiographical access to research on chemistry didactics / Małgorzata Nodzyńska .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 12-14 .
    článek

    článek

  6. Interaktivní flexibilní program chemie prvků 2. skupiny - prostředek i k výchově chemických talentů = Interactive flexible programm "Chemistry of Alkaline Earth Metals" - a mean of (not only) talented pupils education / Tomáš Görner a Jan Čipera .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 24-25 .
    článek

    článek

  7. Metodologické otázky kvalitativního pedagogického výzkumu = Methodological questions of qualitative pedagogical research / Tomáš Svatoš .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 7-8 .
    článek

    článek

  8. Moderní didaktické prostředky v současném přírodovědném vzdělávání = Modern didactic equipment in current science education / Barbora Zákostelná .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 47-48 .
    článek

    článek

  9. Multimediální studijní opora pro učitele chemie SŠ = Multimedia study recourse for teachers of chemistry in the secondary schools / Jan Veřmiřovský .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 45-46 .
    článek

    článek

  10. O pripravenosti žiakov realizovať chemické experimenty prostredníctvom počítača = How pupils are prepared for computer controlled chemical experiments / Jana Braniša a Ján Reguli .
    In: Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie [50 s. +]. ISBN 978-80-7435-018-4 (brož.) Metodologické otázky výzkumu v didaktice chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 17-18 .
    článek

    článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.