Výsledky vyhledávání

  1. ACD/ChemSketch jako efektivní prostředek výuky chemie na střední škole = ACD/ChemSketch as an effective tool for teaching chemistry in high school / Hana Mahnelová .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 365-371 : il. .
    článek

    článek

  2. Ako ďalej s výpočtami v chémii? = The future of chemistry calculations / Mária Lichvárová, Jana Šimková .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 102-108 : 1 tab., 3 grafy .
    článek

    článek

  3. Alchymie jako integrační téma ve výuce chemie = Alchemy as integration topic in chemistry education / Petr Nývlt .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 57-62 .
    článek

    článek

  4. Animační program Adobe Flash a jeho význam ve výuce chemie = Animation program Adobe Flash and its importance in chemistry education / Milada Roštejnská ... [et al.] .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 372-376 : 3 obr. .
    článek

    článek

  5. Basic chemical concepts : methodological aspects of teaching and learning some cases from past to present / Darinka Sikosek .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 63-73 : il. .
    článek

    článek

  6. Bojové chemické látky a možnosť ich zaradenia do výučby na vysokej škole = The combat chemical substances and possibility to teach this themes on the high school / Fridrich Gregáň, Alexandra Kožová, Dagmar Vaculíková .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 180-186 : il. .
    článek

    článek

  7. Brana vedy otvorená = The gate to science unlocked / Mária Lichvárová, Jarmila Kmeťová .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 156-159 : 1 tab. .
    článek

    článek

  8. Computer classes on computer-assisted drug design. Case studies : estimation of drug-likeness and calculation of admet properties for novel noncompetitive Glur5/6 receptors antagonists / Agnieszka Kaczor, Dariusz Matosiuk, Andrzej Persona .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 316-326: 8 tab., 1 obr. .
    článek

    článek

  9. Computer classes on computer-assisted drug design. Case studies : virtual screening towards novel monoamine oxidase B (MAO-B) inhibitors / Agnieszka Kaczor, Dariusz Matosiuk, Andrzej Persona .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 306-315 : 3 tab., il. .
    článek

    článek

  10. Další možnosti interaktivních flexibilních programů (IFP) pro výuku chemie / Radovan Sloup, Jan Čipera, Martin Kamlar .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 381-389 : 7 obr. .
    článek

    článek