Výsledky vyhledávání
- Alternativní metoda výuky dějepisu = Alternative method in the education of history / Petr Štorek .
In: Alternativní metody výuky 2010 [65 s.]. ISBN 978-80-7435-043-6 (brož.) Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 49 . - Instruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ / Jiří Nikl, Petr Štorek, Štěpán Hubálovský .
In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 [214 s.]. ISBN 978-80-7435-153-2 (brož.) E-learning 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 180-185 : 3 obr. . - Konstruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ / Petr Štorek, Jiří Nikl .
In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 [214 s.]. ISBN 978-80-7435-153-2 (brož.) E-learning 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 190-194 : 2 obr. . - Modernizace dějepisné výuky na ZŠ / Petr Štorek, Ondřej Popelka .
In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 333 . - Student se speciálními vzdělávacími potřebami a maturitní zkouška z českého jazyka = Student with special educational needs and school leaving examination in the Czech language / Petr Štorek .
In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. 7. ročník mezinárodní konference Alternativní metody výuky 2009. s. 53 .