Výsledky vyhledávání
- Kapitoly ze základů marketingu / [Jana Boučková a kolektiv autorů] . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1995 . 145 s . ISBN 80-7079-222-1 : . [4, z toho volných 4]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 - Marketing / Jana Boučková a kol. . Praha : C.H. Beck, 2003 . XVII,432 s . ISBN 80-7179-577-1 : . [5, z toho volných 4, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Vybrané aplikace marketingu - politický marketing . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1995 . 73 s . ISBN 80-7079-653-7 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0