Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Autor osobní jméno = "Celer Čeněk 1954"
  1. Český digitální reklamní prostor se zvětšuje = The Czech digital advertising space gets bigger / Čeněk Celer .
    In: Hradecké ekonomické dny 2013 [388 s.]. ISBN 978-80-7435-249-2 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 77-82 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_1.pdf .
    článek

    článek

  2. How do the brand, price, and quality of goods influence purchasing decisions of seniors / Čeněk Celer .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days. Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2016 [457 s.]. ISSN 2464-6059. ISBN 978-80-7435-633-9. S. 108-116 (tištěný sborník), s. 114-122 (online zdroj) . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf .
    článek

    článek

  3. Strategická analýza v praxi = The strategic analysis in practice / Čeněk Celer .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [470 s.]. ISBN 978-80-7435-366-6 (brož.). S. 112-118 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_1.pdf .
    článek

    článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.