Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor osobní jméno = "Chráska Miroslav 1942"
  1. Kvantitativní design v pedagogických výzkumech začínajících akademických pracovníků / Miroslav Chráska, Ilona Kočvarová  Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2014 . 108 stran . ISBN 978-80-7454-420-0 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
  2. Kvantitativní metody sběru dat v pedagogických výzkumech / Miroslav Chráska, Ilona Kočvarová  Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2015 . 132 stran . ISBN 978-80-7454-553-5 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
  3. Metody pedagogického výzkumu : základy kvantitativního výzkumu / Miroslav Chráska  Praha : Grada, 2016 . 254 stran . ISBN 978-80-247-5326-3 (brožováno) .   [16, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0100
    Univerzitní knihovna UHK02120
    Prezenčně0010
  4. Metody pedagogického výzkumu : základy kvantitativního výzkumu / Miroslav Chráska . Praha : Grada, 2007 . 265 s . ISBN 978-80-247-1369-4 (brož.) .   [28, z toho volných 17]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK017110
  5. Úvod do výzkumu v pedagogice / Miroslav Chráska . Olomouc : Univerzita Palackého, 2006 . 200 s . ISBN 80-244-1367-1 .   [49, z toho volných 40, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK04040
    Prezenčně1000
  6. Úvod do výzkumu v pedagogice : základy kvantitativně orientovaného výzkumu / Miroslav Chráska . Olomouc : Univerzita Palackého, 2003 . 198 s . ISBN 80-244-0765-5 .   [6, z toho volných 1, prezenčně 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0130
    Prezenčně2000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.