Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 7  
Váš dotaz: Autor osobní jméno = "Foltýnek Tomáš"
  1. Dopady e-learningu na úspěch edukačního procesu / Tomáš Foltýnek, Jana Andrýsková .
    In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 128-133 : 4 tb., 2 grafy .
    článek

    článek

  2. E-learningová opora k předmětu Výpočetní technika a algoritmizace II / Tomáš Foltýnek, Jana Andrýsková .
    In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 17-22 : il. .
    článek

    článek

  3. Elearningová opora k předmětu Teoretická informatika / Tomáš Foltýnek .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 [214 s.]. ISBN 978-80-7435-153-2 (brož.) E-learning 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 9-14 : 3 obr. .
    článek

    článek

  4. Elearningová opora k předmětu Teoretické základy informatiky / Jana Andrýsková, Tomáš Foltýnek .
    In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 94-99 : il. .
    článek

    článek

  5. Konfrontace didaktické teorie s e-learningovou praxí / Tomáš Foltýnek, Jana Andrýsková .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010 [295 s.]. ISBN 978-80-7435-067-2 (brož.) E-learning 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 84-89 : 1 obr., 2 tab. .
    článek

    článek

  6. Metriky pro provoz eLerningu v outsourcingu / Milan Mišovič, Tomáš Foltýnek .
    In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 325-335 .
    článek

    článek

  7. Vícerozměrný model pro stanovení AAC / Tomáš Foltýnek, Jana Andrýsková .
    In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 [83 s. + 1 CD-ROM]. ISBN 80-7041-164-3 IMEA 2006. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. s. 6 .
    článek

    článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.