Výsledky vyhledávání
- Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka . Praha : Computer Press, 1999 . ix, 100 s . ISBN 80-7226-203-3 (brož.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Komunikace s veřejností . Brno : Masarykova univerzita, 1994 . 206 s . ISBN 80-210-1034-7 : . [10, z toho volných 9]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 9 1 0 - Marketing - základy a postupy : modelové situace, příklady, cvičení / Miroslav Foret ... [et al.] . Praha : Computer Press, 2001 . 162 s . ISBN 80-7226-558-X (brož.) : . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - Marketingová komunikace / Miroslav Foret . 1 CD-ROM . ISBN 80-251-1041-9 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketingová komunikace / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2006 . xvii, 443 s . ISBN 80-251-1041-9 (váz.) : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketingová komunikace / Miroslav Foret . Brno : Masarykova univerzita, 1997 . 157 s . ISBN 80-210-1681-7 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2008 . iv, 121 s . ISBN 978-80-251-2183-2 (brož.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková . Praha : Grada, 2003 . 159 s . ISBN 80-247-0385-8 . [5, z toho volných 4]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 1 0