Výsledky vyhledávání
- Bezkonkurenční služby zákazníkům : test kvality / David Freemantle . Praha : Management Press, 1996 . 162 s . ISBN 80-85943-26-3 . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Biz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na motivaci a vedení týmu / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 125 s . ISBN 80-7261-147-X (brož.) : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : . [5, z toho volných 4, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglickébho originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Superšéf : o úspěšném řízení lidí od A až do Z . Praha : Management Press, 1995 . 279 s . ISBN 80-85603-72-1 : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0