Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 22  
Váš dotaz: Autor osobní jméno = "Kotler Philip 1931"
  1. 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [z anglického originálu ... přeložili Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada, 2005 . 139 s . ISBN 80-247-0969-4 .   [4, z toho volných 4]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
  2. Arts marketing insights : the dynamics of building and retaining performing arts audiences / Joanne Scheff Bernstein ; foreword by Philip Kotler . San Francisco : Jossey-Bass, 2007 . xx, 294 s . ISBN 978-0-7879-7844-0 (hbk.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Chaotika : řízení a marketing firmy v éře turbulencí / Philip Kotler, John A. Caslione ; [překlad Tomáš Juppa] . Brno : Computer Press, 2009 . 214 s . ISBN 978-80-251-2599-1 (váz.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
  4. Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler, Fernando Trias de Bes ; [z anglického originálu ... přeložilli Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada . 199 s . ISBN 80-247-0921-X .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
  5. Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [z anglického originálu ... přeložili Hana Machková ... [et.al.] . Praha : Grada, 2004 . 855 s . ISBN 80-247-0513-3 .   [15, z toho volných 12, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01220
    Prezenčně1000
  6. Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler with Marc O. Opresnik  Harlow : Pearson, [2017]  ©2017 . 669 stran . ISBN 978-1-292-14650-8. ISBN 978-1-292-14650-8 (brož.) .   [5, z toho volných 3, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0310
    Prezenčně1000
  7. Marketing for hospitality and tourism / Kotler, Bowen, Makens . Harlow : Pearson, c2014 . 629 s . ISBN 978-1-292-02003-7 (brož.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Marketing for hospitality and tourism

    kniha

  8. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu / Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa] . Praha : Grada, 2008 . 236 s . ISBN 978-80-247-2439-3 (váz.) .   [3, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0210
  9. Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller  Boston : Pearson, [2016]  ©2016 . 714, A14, E58, G10, I36 stran . ISBN 978-1-292-09262-1 (brožováno) .   [2, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Prezenčně1000
  10. Marketing management / Philip Kotler . Praha : Grada, 2001 . 719 s . ISBN 80-247-0016-6 : .   [27, z toho volných 23, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK02330
    Prezenčně1000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.