Výsledky vyhledávání

  1. Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka . V Praze : Oeconomica, 2004 . 243 s . ISBN 80-245-0778-1 (brož.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200

  2. Chování spotřebitele a výzkum trhu : kurz distančního studia FPH VŠE Praha / Jan Koudelka, Marcela Zamazalová .
    In: Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2002 [220 s. +]. ISBN 80-7041-509-6 E-learning 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 46-51 .
    článek

    článek


  3. Spotřební chování a marketing / Jan Koudelka . Praha : Grada, 1997 . 191 s . ISBN 80-7169-372-3 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200