Výsledky vyhledávání
- International marketing : theory, practices and new trends / Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková, Gina Cook Prague : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016 . 245 stran . ISBN 978-80-245-2152-7 (brožováno) : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Mezinárodní marketing / Hana Machková . Praha : Grada, 2006 . 205 s . ISBN 80-247-1678-X (váz.) . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě / Hana Machková . Praha : Grada, 2009 . 196 s . ISBN 978-80-247-2986-2 (váz.) . [2, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 1 0 - Mezinárodní obchod a marketing : [(praktická výkladová encyklopedie)] / Hana Machková, Alexej Sato, Miroslava Zamykalová a kolektiv . Praha : Grada, 2002 . 266 s . ISBN 80-247-0364-5 : . [8, z toho volných 7, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 7 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Mezinárodní obchodní operace / Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv . Praha : Grada, 2014 . 256 stran . ISBN 978-80-247-4874-0 (vázáno) . [4, z toho volných 4]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 - Mezinárodní obchodní operace / Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv . Praha : Grada, 2003 . 230 s . ISBN 80-247-0686-5 . [4, z toho volných 4]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 - Mezinárodní obchodní operace / H. Machková, E. Černohlávková ... [et al.] . Praha : HZ Editio, 1998 . 195 s . ISBN 80-86009-20-3 : . [7, z toho volných 6]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 6 1 0