Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor osobní jméno = "Malý Václav"
  1. Marketingový výzkum : teorie a praxe / Václav Malý . Praha : Oeconomica, 2004 . 181 s . ISBN 80-245-0761-7 (brož.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. Václav Malý : rozhovory, úvahy, komentáře (1995-2005) / [texty vybral Josef Beránek] . Praha : Portál, 2005 . 211 s . ISBN 80-7367-034-8 (brož.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.