Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor osobní jméno = "Mazáčová Nataša"
  1. Činnostní pojetí přípravy studentů učitelství = Active conception of pre-graduation teacher training / Nataša Mazáčová .
    In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. 5. ročník konference Alternativní metody výuky 2007. s. 25 .
    článek

    článek

  2. Didaktické aspekty využití moderních technologií v přípravě budoucích učitelů = Didactics aspects of use of modern technology in teacher training / Nataša Mazáčová .
    In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. 7. ročník mezinárodní konference Alternativní metody výuky 2009. s. 36 .
    článek

    článek

  3. Miloslav Skořepa (1895-1942) / [Nataša Mazáčová] . Praha : Ústav školských informací při ministerstvu školstvi ČSR, 1988 . 40 s .   [2, z toho volných 1, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
  4. Moderní výukové strategie na základní škole - projekt "Vzdělání21" = Modern education strategy at grammer school - project "Vzdělání21" / Nataša Mazáčová .
    In: Alternativní metody výuky 2010 [65 s.]. ISBN 978-80-7435-043-6 (brož.) Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 29 .
    článek

    článek

  5. Možnosti rozvíjení reflektivních a sebereflektivních dovedností studentů učitelství / Nataša Mazáčová .
    In: Hodnocení v profesi učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. s. 244-247 .
    článek

    článek

  6. Zkušenosti s e-learningovým kurzem pro studenty učitelství = Experience with e-learning for teacher trainees / Nataša Mazáčová .
    In: Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. 6. ročník konference Alternativní metody výuky 2008. s. 31 .
    článek

    článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.