Výsledky vyhledávání
- Analýza konkurence a trhu / Marie Přibová ... [et al.] . Praha : Grada, 1998 . 92 s . ISBN 80-7169-536-X : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Marketingový výzkum v praxi / Marie Přibová . Praha : Grada, 1996 . 238 s . ISBN 80-7169-299-9 : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Strategické řízení značky : případové studie / Marie Přiborová, George Tesar a kolektiv . Praha : Professional Publishing, 2003 . 250 s . ISBN 80-86419-38-X : . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0