Výsledky vyhledávání
- City's promotional activity (based on Rzeszów, Poland) / Wiesław Szopiński .
In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 407-412 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf . - Influence of promotion actions on development of a region (on the basis of the Province of Podkarpackie) / Wiesław Szopiński .
In: Hradec Economic Days 2011 [325 s.]. ISBN 978-80-7435-101-3 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 275-279 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2011_2.pdf . - Marketing activity of a self-government unit : (on the basis of a selected commune from the province of Podkarpackie in Poland) / Wiesław Szopiński .
In: Hradecké ekonomické dny 2010 [277 s.]. ISBN 978-80-7435-041-2 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 143-147 : 1 tab. . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2010_II.pdf . - Territorial marketing as modern concept of communal management (on the example of some communes in Podkarpackie province) / Wiesława Kużniar, Maria Grzybek, Wiesław Szopiński .
In: Hradecké ekonomické dny 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hradecké ekonomické dny 2007/I. s. 455-459 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf . - The significance of agricultural advisory centres in region tourism development : (on the basis of some chosen communes in the area of Podkarpackie region in Poland) / Wieslaw Szopinski .
In: Hradecké ekonomické dny 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Hradecké ekonomické dny 2008. s. 101-106 .