Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor osobní jméno = "Tomek Gustav 1935"
  1. Malý výkladový slovník marketingu / Gustav Tomek, Věra Vávrová . Praha : A plus, 1999 . 168 s . ISBN 80-902514-1-2 : .   [4, z toho volných 4]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
  2. Marketing v energetice / Gustav Tomek, Věra Vávrová, Jiří Vašíček . Praha : Grada, 2002 . 246 s . ISBN 80-247-0370-X : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  3. Nákupní marketing . Praha : Grada, 1996 . 173 s . ISBN 80-85623-96-X : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  4. Operativní management výroby / Guslav Tomek, Věra Vávrová . Praha : České vysoké učení technické, 1995 . 163 s . ISBN 80-01-01239-5 : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  5. Řízení výroby / Gustav Tomek, Věra Vávrová . Praha : Grada, 1999 . 439 s . ISBN 80-7169-578-5 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  6. Střety marketingu : uplatnění principu marketingu ve firemní praxi / Gustav Tomek, Věra Vávrová . V Praze : C.H. Beck, 2004 . xvii, 216 s . ISBN 80-7179-887-8 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.