Výsledky vyhledávání
- Hodnota pro zákazníka / Radim Vlček . Praha : Management Press, 2002 . 443 s . ISBN 80-7261-068-6 (váz.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - . Praha : Státní nakladatelství technické literatury, 1973 . 219 s [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Hodnotový management : moderní koncepce řízení inovací . Praha : Management Press, 1992 . 102s . ISBN 80-85603-09-8 : . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - Marketingový management inovací . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1995 . 111 s . ISBN 80-7079-005-9 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - . Praha : Státní nakladatelství technické literatury, 1986 . 302 s [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0