Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 10  
Váš dotaz: Autor osobní jméno = "Vysekalová Jitka 1941"
  1. Image a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš] . Praha : Grada, 2009 . 190 s . ISBN 978-80-247-2790-5 (váz.) .   [7, z toho volných 5, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0510
    Prezenčně1000
  2. Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy / Jitka Vysekalová, Jaruše Vydrová, Pavel Strnad, Milan Postler . Praha : Fortuna, 2006 . 247 stran . ISBN 80-7168-979-3 (brožováno) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv . Praha : Grada, 2012 . 324 s . ISBN 978-80-247-4005-8 (váz.) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110
  4. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková . Praha : Grada, 2002 . 264 s . ISBN 80-247-0402-1 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  5. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková . Praha : Grada, 2000 . 221 s . ISBN 80-247-9067-X : .   [24, z toho volných 17]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01770
  6. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují / Jitka Vysekalová . Praha : Grada, 2004 . 283 s . ISBN 80-247-0393-9 .   [4, z toho volných 4]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
  7. Psychologie trhu / Růžena Komárková, Milan Rymeš, Jitka Vysekalová . Praha : Grada, 1998 . 154 s . ISBN 80-7169-632-3 : .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
  8. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, 2007 . 184 s . ISBN 978-80-247-2001-2 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  9. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, 2003 . 122 s . ISBN 80-247-0557-5 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  10. Veletrhy a výstavy : efektivní prezentace pro úspěšný prodej / J. Vysekalová, M. Hrubalová, J. Giggašová . Praha : Grada, 2004 . 159 s . ISBN 80-247-0894-9 .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.