Výsledky vyhledávání
- Image a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš] . Praha : Grada, 2009 . 190 s . ISBN 978-80-247-2790-5 (váz.) . [7, z toho volných 5, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 5 1 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy / Jitka Vysekalová, Jaruše Vydrová, Pavel Strnad, Milan Postler . Praha : Fortuna, 2006 . 247 stran . ISBN 80-7168-979-3 (brožováno) : . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv . Praha : Grada, 2012 . 324 s . ISBN 978-80-247-4005-8 (váz.) . [2, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 1 0 - Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková . Praha : Grada, 2002 . 264 s . ISBN 80-247-0402-1 : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková . Praha : Grada, 2000 . 221 s . ISBN 80-247-9067-X : . [24, z toho volných 17]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 17 7 0 - Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují / Jitka Vysekalová . Praha : Grada, 2004 . 283 s . ISBN 80-247-0393-9 . [4, z toho volných 4]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 - Psychologie trhu / Růžena Komárková, Milan Rymeš, Jitka Vysekalová . Praha : Grada, 1998 . 154 s . ISBN 80-7169-632-3 : . [5, z toho volných 5]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 - Veletrhy a výstavy : efektivní prezentace pro úspěšný prodej / J. Vysekalová, M. Hrubalová, J. Giggašová . Praha : Grada, 2004 . 159 s . ISBN 80-247-0894-9 . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0