Výsledky vyhledávání
- Assessment for learning: why, what and how? / Dylan Wiliam . London : University of London, Institute of Education, 2009 . 40 stran . ISBN 978-0-85473-788-8 (brožováno) . [3, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 3 0 - Creating the schools our children need : why what we're doing right now won't work (and what we can do instead) / Dylan Wiliam . West Palm Beach : Learning Sciences International, [2018] ©2018 . xv, 210 stran . ISBN 978-1-943920-33-4 (brožováno) . [5, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 5 0 - Zavádění formativního hodnocení : praktické techniky pro základní a střední školy / Dylan Wiliam, Siobhán Leahyová ; z anglického originálu Embedding formative assessment ... přeložila společnost Lingea, s.r.o. Praha : Čtení pomáhá : EDUkační LABoratoř, z.s., 2020 . xxvi, 243 stran . ISBN 978-80-906082-8-3 (EDUkační LABoratoř ; brožováno) : . [4, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 0 1 0 Univerzitní knihovna UHK 0 1 2 0 - Zavádění formativního hodnocení : praktické techniky pro základní a střední školy / Dylan Wiliam, Siobhán Leahyová ; z anglického originálu Embedding formative assessment ... přeložila společnost Lingea, s.r.o. [Praha] : ve spolupráci s nakladatelstvím Martina Romana a projektem Čtení pomáhá vydala EDUkační LABoratoř, z.s., [2016] ©2016 . xxvi, 243 stran . ISBN 978-80-906082-7-6 (EDUkační LABoratoř ; brožováno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0