Number of the records: 1
Mapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika)
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Main entry-name Palatková, Monika, 1970- (author) Title statement Mapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika) = The strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic) / Monika Palatková Phys.des. 1 tab., 1 schéma Par.title The strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic) Dostupné též v elektronické podobě In . Hradecké ekonomické dny 2013 Hradecké ekonomické dny 2013. - S. 37-44 Subj. Headings management destinací marketing destinací Balanced Scorecard Česko Form, Genre články ze sborníku Conspect 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví Country Česko Language Czech URL http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf Database Articles References - Source document article
Number of the records: 1