Number of the records: 1  

Sborník studijních materiálů ke kurzu Teoretické aspekty umělé inteligence

  1. Title statementSborník studijních materiálů ke kurzu Teoretické aspekty umělé inteligence / [editor Hana Hornyšová]
    Another responsib. Hornyšová, Hana (editor)
    Informační, kognitivní a interdisciplinární podpora výzkumu (projekt)
    Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataHradec Králové : Gaudeamus, 2013
    Phys.des.134 s. : il.
    ISBN978-80-7435-315-4 (brož.)
    NoteNad názvem: INKOV. Pod názvem: Fakulta informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové. Jednotlivé články sborníku zpracovány
    Language noteČást. slovenský text
    Subj. Headings umělá inteligence
    robotika
    chytré technologie
    inteligence prostředí
    Form, Genre sborníky
    Conspect004.8 - Umělá inteligence
    CountryČesko
    LanguageCzech * Slovak
    Copy count30, currently available 29, at library only 1
    DatabaseNaučná literatura
    References (7) - ARTICLES
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    92462456098KnihovnaIV
    92462456099KnihovnaIV
    92462456100KnihovnaIV
    92462456101KnihovnaIV
    92462456102KnihovnaIV
    92462456103KnihovnaIV
    92462456104KnihovnaIV
    92462456105KnihovnaIV
    92462456106KnihovnaIV
    92462456107KnihovnaIV
    92462456108KnihovnaIV
    92462456109KnihovnaIV
    92462456110KnihovnaIV
    92462456111KnihovnaIV
    92462456112KnihovnaIV
    92462456113KnihovnaIV
    92462456114KnihovnaIV
    92462456115KnihovnaIV
    92462456116KnihovnaIV
    92462456117KnihovnaIV
    92462456118KnihovnaIV
    92462456119KnihovnaIV
    92462456120KnihovnaIV
    92462456121KnihovnaIV
    92462456122KnihovnaIV
    92462456123KnihovnaIV
    92462456124KnihovnaIV
    92462456125KnihovnaIV
    92462456126KnihovnaIV
    92462456127KnihovnaIVIn-Library Use Only
    Sborník studijních materiálů ke kurzu Teoretické aspekty umělé inteligence

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.