Number of the records: 1  

Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech

  1. Main entry-action Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech (2014 : Ostrava, Česko)
    Title statementSborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech : předškolní a základní vzdělávání / Martin Kaleja, Eva Zezulková (eds.)
    Another responsib. Kaleja, Martin, 1981- (editor)
    Zezulková, Eva, 1958- (editor)
    Ostravská univerzita. Pedagogická fakulta
    Edition statement1. vydání
    Issue dataOstrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014
    Phys.des.198 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7464-659-1 (brožováno) : neprodejné
    Portion of titleInkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech
    Předškolní a základní vzdělávání
    NoteKonference se konala dne 4.12.2014. 200 výtisků. Jednotlivé články sborníku zpracovány
    Language notePřevážně slovenský, částečně český text
    Subj. Headings integrovaná výchova a vzdělávání
    žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
    děti se zdravotním postižením
    sociálně ohrožené skupiny
    speciální vzdělávací potřeby
    mateřské školy
    základní školy
    Form, Genre sborníky konferencí
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    CountryČesko
    LanguageSlovak * Czech
    Copy count4, currently available 3, at library only 1
    DatabaseSborníky konferencí
    References (22) - ARTICLES
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    94957/2466530KnihovnaIII
    94957/2466531KnihovnaIIIIn-Library Use Only
    94957/2475825KnihovnaIII
    94957/2497323KnihovnaIII
    Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.