Number of the records: 1  

How children learn the meanings of words

  1. Main entry-name Bloom, Paul, 1963- (author)
    Title statementHow children learn the meanings of words / Paul Bloom
    PublicationCambridge, Massachusetts : MIT Press, 2000
    Phys.des.xii, 300 stran : ilustrace
    ISBN(brožováno)
    (vázáno)
    Wrong ISBN978-0-262-52329-5
    978-0-262-02469-3
    EditionA Bradford book
    Learning, development, and conceptual change
    NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    Subj. Headings vývoj dítěte
    jazyková akvizice
    psycholingvistika
    kognitivní lingvistika
    sémantika
    porozumění (lingvistika)
    Form, Genre monografie
    Conspect81 - Lingvistika. Jazyky
    CountrySpojené státy americké
    LanguageEnglish
    Copy count1, currently available 0
    DatabaseNaučná literatura
    book

    book

    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    97352479707FFVII-OsDlouhodobá výpůjčka - učitel

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.