Number of the records: 1  

Priestorová predstavivosť v kontexte technického kreslenia

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Beisetzer, Peter (author)
    Title statementPriestorová predstavivosť v kontexte technického kreslenia = Spatial imagination in the context of the technical drawing / Peter Beisetzer
    Phys.des.2 obrázky
    Par.titleSpatial imagination in the context of the technical drawing
    Dostupné též v elektronické podobě
    In Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. - S. 23-27
    Subj. Headings prostorová představivost
    vizualizace (pedagogika)
    vyučovací metody
    učební pomůcky
    počítačem podporovaná výuka
    technické kreslení
    technická výchova
    Form, Genre články ze sborníku
    AnnotationPoznanie úrovne priestorovej predstavivosti prognózuje zručnosť graficky komunikovať v technike. Pri zobrazovaní objektov, t.j. technickom kreslení, resp. pri čítaní technických výkresov ide o kľúčové postavenie. Edukačným modelom je možné vymedziť podmienky pre efektívnu realizáciu rozvoja sledovaných kompetencií v danej oblasti. Príspevok je čiastkovým výstupom grantového projektu VEGA č.1/0379/14 Výskum úrovne priestorovej predstavivosti žiakov Prešovského kraja.
    Knowing the level of spatial imagination projects a skill to communicate in technology graphically. When displaying objects, i.e. technical drawing or when reading technical drawings, it is a key position. By educational model, it is possible to define the conditions for effective implementation of development of observed competencies in the area. The article is partial output of the grant project VEGA No.1/0379/14 Research of the level of spatial imagination of pupils in Presov region.
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    CountryČesko
    LanguageSlovak
    URLhttp://www.extrasystem.com/9788087570272.pdf
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.