Number of the records: 1
Možnosti speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce dětí s těžkým postižením za pomoci terapeutického konceptu Snoezelen
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Main entry-name Janků, Kateřina, 1978- (author) Title statement Možnosti speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce dětí s těžkým postižením za pomoci terapeutického konceptu Snoezelen / Kateřina Janků In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. - S. 51-59 Subj. Headings speciálněpedagogická diagnostika děti s kombinovaným postižením vícenásobné postižení smyslové vnímání Form, Genre články ze sborníku Annotation Cílem příspěvku je přiblížit možnosti a využití speciálně pedagogické diagnostiky smyslové percepce skrze vybranou terapii - Koncept Snoezelen. V první části článku předkládáme teoretické vymezení osobnosti člověka s těžkým vícenásobným postižením, diagnostiky smyslové percepce a rozvrstvení vnímání člověka. Dále se ve druhé části článku zaměřujeme na definování konkrétního konceptu a možnosti využití multismyslového terapeutického konceptu Snoezelen k diagnostikování a posouzení smyslového vnímání osob s těžkým zdravotním postižením. Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob Country Česko Language Czech Database Articles References - Source document article
Number of the records: 1