Number of the records: 1  

Primární diagnostika Aspergerova syndromu v mladším školním věku

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Adamus, Petr, 1968- (author)
    Title statementPrimární diagnostika Aspergerova syndromu v mladším školním věku = Primary diagnosis of Asperger syndrome in younger school age / Petr Adamus
    Phys.des.1 graf, 1 tabulka
    Par.titlePrimary diagnosis of Asperger syndrome in younger school age
    In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. - S. 60-67
    Subj. Headings speciálněpedagogická diagnostika
    děti s autismem
    autismus
    Aspergerův syndrom
    Form, Genre články ze sborníku
    AnnotationPrevalence poruch autistického spektra má v současnosti stále zvyšující se tendenci. Cílená a správně zvolená intervence vyžaduje nejen v kontextu speciálně pedagogickém, ale i psychologickém, kvalitní a jistě i včasnou diagnostiku. U dětí s autismem je naplnění tohoto požadavku v období časného vývoje velmi často problematické, z důvodu různorodosti symptomů i variability projevů. Cílem příspěvku je, vzhledem k již probíhající inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), poukázat na důležitost speciálně pedagogického diagnostického procesu u žáka s Aspergerovým syndromem v mladším školním věku. Tento proces je základním předpokladem a prvním krokem k zahájení cílené intervence, která povede k všestrannému rozvoji jedince ve všech oblastech školní i sociální inkluze.
    The prevalence of autism spectrum disorder has currently increasing tendencies. Targeted and well-chosen intervention requires, not only in the context of special pedagogy but also psychology, quality and timely diagnosis. In children with autism fulfilment of this requirement in the period of early development is very problematic. It is because of the heterogeneity of symptoms and variability of manifestations. Due to ongoing inclusion of pupils with special educational needs, the aim of this contribution is to highlight the importance of special pedagogical diagnosis process in pupils with Asperger Syndrome in younger school age. This process is a basic precondition and a first step to initiate targeted intervention which will lead towards universal development of an individual in all areas of school and social inclusion.
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    CountryČesko
    LanguageCzech
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.