Number of the records: 1  

Jsou žáci běžných škol společným vzděláváním "ohroženi"?

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Hájková, Vanda, 1964- (author)
    Title statementJsou žáci běžných škol společným vzděláváním "ohroženi"? / Vanda Hájková
    In Acta sociopathologica IV. - S. 87-96
    Subj. Headings integrovaná výchova a vzdělávání
    speciální vzdělávací potřeby
    žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
    pedagogické dovednosti
    Form, Genre články ze sborníku
    AnnotationPříspěvek se zaměřuje na základní otázky spojené s rozvojem společného vzdělávání v České republice, konkrétně na obavy z ohrožení žáků v oblasti jejich vzdělávacích potřeb a v oblasti podpory optimálního vývoje ve školním prostředí. Opírá se přitom o dostupné analýzy vzdělávací praxe škol, které realizují společné vzdělávání a mohou nabídnout své zkušenosti jiným školám. Prospěch žáků ze společného (inkluzivního) vzdělávání je do značné míry podmíněn přístupy pedagogů k odlišnosti žáků, jejich schopností podpořit vývoj žáka v podmínkách handicapu i nadání, popřípadě v podmínkách dvojí výjimečnosti. Pedagog s růstovým mentálním nastavením může vytvořit bezpečné vzdělávací prostředí pro žáky rozdílných schopností.
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    CountryČesko
    LanguageCzech
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.