Number of the records: 1
Inovativní přístup v hodnocení chyb a sebekorekci při čtení
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Main entry-name Hořínková, Ivana (author) Title statement Inovativní přístup v hodnocení chyb a sebekorekci při čtení / Ivana Hořínková Phys.des. 10 grafů, 8 obrázků, 2 tabulky In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. - S. 47-54 Subj. Headings čtení čtení - metody čtenářská gramotnost učební pomůcky žáci - 1. stupeň ZŠ pedagogický výzkum - Česko - 2015-2016 Form, Genre články ze sborníku Annotation Existuje několik výukových metod pro prvopočáteční čtení. Některé se upřednostňují a získávají velkou oblibu učitelů, další se naopak dostávají do pozadí. Při výběru metody se pedagogové rozhodují na základě rychlosti, jakou se žáci naučí číst. Čas a rychlost čtení textu však nejsou rozhodujícími aspekty. Učitelé by měli dbát na bezchybné čtení, které je klíčem ke správnému porozumění čteného textu. Pokud se při čtení chyby objeví, může učitelům pomoci eyetracker. Je to přístroj, který zachycuje oční pohyby, a učitel má tak možnost určit a diagnostikovat chybu, které se žák při čtení dopustil. There are several methods for teaching reading primordial. Some prefer and gain great popularity among teachers, more on the contrary, getting into the background. When choosing which method to educators decisions based on the speed at which pupils learn to read. Time and speed of reading the text, however, are not critical aspects. Teachers should ensure error-free reading, which is the key to a proper understanding of the text. If, when reading errors occur, can help teachers eyetracker. It's a device that captures the eye movements, and the teacher has the opportunity to identify and diagnose errors he committed student in reading. Conspect 028 - Čtení. Četba Country Česko Language Czech Database Articles References - Source document article
Number of the records: 1